welcome to my century :) que izzuddin is here. enjoy your reading :D love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love :)

Friday 18 November 2011

GOOD LUCK GUYS FOR SPM CANDIDATES THIS YEAR

for all whose taking SPM good luck :) tapi tu kadang kadang nak je aku cakap padan muka. haha tapi nanti sampai masa aku jugak kan kena ambik SPM. better tak payah cakap laa. hehe. act aku nak cakap benda lain tapi tak tahu laa. hari tu aku pergi sekolah aku duduk kat kantin dengan gang aku. haha budak yang amik SPM keluar dari dewan. ada yang gelak ada yang senyum ada yang blur ada yang pffftt. hahah. kesian dorang. kena perah otak. haha. korang kan banyak kena hafal. so kalau susah sangat. apa kata korang rebus buku buku yang korang baca tu then minum. for sure ingat semua. haha tapi siapa yang buat tu memang B to the O to the D to the O to the H. haha :) good luck guys k bye :)

No comments:

Post a Comment