welcome to my century :) que izzuddin is here. enjoy your reading :D love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love kyuhyun love :)

Friday 28 October 2011

bored :(

okay aku tahu aku tak selalu update blog. haha aku malas sebenarnya nak update blog. kadang tu malas nak taip. haha. but hmm kalau ada cerita hot tu memang terus update ah. haha sumpah pemalas do aku. haha. btw, sekarang ni aku exam after exam dah freedom. tu yang aku nak dengar tu. haha. okay jom kita fikir sekejap. lepas exam nak buat apa? huh :/ nak fly? tak apa. itu memang kerja aku. selalu fly. haha. aku nak hang dengan gang aku dulu. sumpah dah lama tak hang. semua busy dengan final exam. frist aku nak pegi rumah najwa. nak tido rumah dia. then dia dengan azra datang rumah aku pulak. Nasy jehh. sedih aku :(. abang dia tu macam kongkong jehh. kesian dia. apa pun aku nak jugak hang dengan semua gang aku. no excuses! rasa macam tak sabar pun ada bila hujung tahun. haha. :D 

No comments:

Post a Comment